pondělí 6. října 2014

Podzimní 4FANS

Tuto sobotu tj. 4.10.2014 jsem byla na 4FANS v PVA EXPO Letňany v Praze. Těm z vás, co to nic neříká, tak šlo v podstatě o akci kolem YouTube komunity. To znamená, že tam byli YouTubeři z Česka, Slovenska a dokonce i speciální hosté ze zahraničí. Byla jsem tam celkově asi 2 hodiny, což se může zdát, jako málo, ale můžu vám upřímně říct, že mně to docela stačilo. Ale o tom později.
Na začátek musím říct, že skoro do poslední chvíle jsem nevěděla jestli na 4FANS vůbec půjdu. Na jednu stranu jsem se chtěla potkat s lidmi, které jsem díky YT poznala, na druhou mě obecný program akce nijak extra nelákal. Nakonec rozhodl fakt, že ve stejnou dobu se konalo FOR HOBBY, kam měl namířeno Honzi. A tak jsem tedy nakonec šla. Než došlo na den akce díky videím a statusům ostatních jsem se začala i docela těšit. Zkrátka jsem začala být zvědavá jaké to bude.
Na místo jsme v den konání dorazili kolem desáté hodiny. Nejdřív jsem si prošla ostatní haly, když už jsem tedy měla tu možnost a kolem jedenácti se dostala do haly, kde se pořádalo 4FANS. Hned u vstupu byla hromada lidí. Což se dalo čekat, ale stejně mě to poněkud rozladilo. Já totiž velké mačkající se davy jako sardinky zrovna nemusím. Ale kdo ano, že? Když jsem se probojovala dovnitř rozhodla jsem se nejdřív obhlédnout prostor a až potom se dívat po  někom známém. Respektive po někom, kdo zná i mě a není to jen úplně cizí člověk, kterého já znám a sleduji jeho videa, ale on o mně nemá ani páru. Naštěstí se mi po chvíli podařilo narazit na Xavi. Prohodily jsme pár slov a zase šly každá po svém. Program na hlavním pódiu zrovna nebyl nijak zajímavý, tak jsem po hale, kde lidí pořád přibývalo, bloumala dál. A to už se mi do mysli začala vkrádat otázka, co tam vůbec dělám?
Neb mi nešlo o to získat hromadu podpisů a fotek od lidí, jejichž videa sleduji. Oproti všem ostatním kolem pobíhajícím puberťákům a dětem, s bločky, plakáty, fixy a foťáky. Nevidím v tom totiž žádný extra smysl. Mnohem raději bych si s těmi lidmi popovídala, což ale v praxi nebylo skoro možné. Za prvé z okolního ruchu plus hlasitosti mikrofonů a hudby z pódia nebylo skoro slyšet vlastního slova. A za druhé většina těch "známějších" lidí mělo kolem sebe téměř permanentně kroužek "fanoušků" a plné ruce práce právě s podpisováním a focením. Takže šance, že s nimi urvete alespoň minutu rozhovoru byla fakt malá. Každopádně podařilo se mi na pár takových vzácných chvil odchytit Lou z GetTheLouk, Hayley, Freezyho, Propha a Farnicol s Týnkou. A dokonce jsem se s některými i vyfotila. Když už jsem tahala ten foťák, tak jsem si řekla, že alespoň něco, bych s ním vyfotit měla. Když se zase všichni rozprskli po svých chvíli jsem ještě bloumala po hale. Začínaly mě ale bolet nohy a uvažovala jsem, co budu dělat teď? S těmi, co jsem se chtěla vidět jsem se viděla a zbytek mě až tak nezajímal. Navíc jsem začala být otrávená z toho, jak kolem přibývalo pořád víc a víc lidí a hlavně, jak mi každých 5 vteřin někdo při procházení kolem praštil do tašky. Z toho jsem vážně začínala být vzteklá. Taky na mě začínala dorážet negativistická nálada s deprimujícím podtónem a to jsem musela zarazit. Takže jsem se rozhodla, že se raději seberu a půjdu se věnovat lidem, kteří o moji společnost stojí než se motat na místě, ze kterého bych ještě nakonec měla špatnou náladu. A udělala jsem dobře.
Nicméně na jednu stranu jsem i ráda, že jsem na 4FANS šla, protože to bylo více než poučné. Došla jsem především k tomu, že na takové akce nesmím chodit sama, ale jen se stálým doprovodem. Abych se měla čím zabavit. Taktéž mě to docela nakoplo k tomu najít si opravdu čas a začít na ten YT víc přispívat, pokud nechci, aby se na příští akci opakoval stejný scénář. Zkrátka to chce zapracovat na sebepropagaci.^^

Jinak věřím, že pro spoustu lidí to byla skvělá akce a užili si jí. Za mně to ovšem nebylo žádné terno. Tak uvidíme jestli to příště bude lepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat