neděle 29. března 2015

Jarní pin-up inspirace

Že se mi líbí móda ve stylu pin-up jsem se už určitě někde zmiňovala. Naprosto jsem se do tohohle stylu zamilovala a tajně doufám, že se mi podaří se dopracovat k tomu si v jeho duchu vybavit skříň. Pár kousků už se mi sehnat podařilo, ale ještě to není úplně ono. Nejvíc se mi na tomhle stylu líbí všechny ty šaty a sukně. Hlavně proto, že právě šaty a sukně nosím hrozně ráda. Cítím se v nich dobře a přijdou mi pohodlnější než kalhoty. I když to mnohým asi může připadat zvláštní, ale je to tak. Kalhoty mě věčně vytáčejí, padají mi a vůbec mě hrozně štvou. Zato sukně mi krásně sedí, hezky vlají a zkrátka jsou kouzelné.

Mezi jednu z nejúžasnějších stránek, kde se dá pin-up oblečení sehnat patří ModCloth. A protože se blíží jaro rozhodla jsem se vám ukázat nějaké kousky, které bych si od nich někdy ráda pořídila a navíc jsou jarně laděné. Nebo, o kterých si myslím, že se k tomu období skvěle hodí.
Popravdě nejradši bych si všechny ty věci koupila hned, ale okolnosti tomu jaksi nejsou příznivé. Takže zatím mně i vám bude muset stačit se na ně jen koukat na webovkách.




1 & 2, Růže patří k mým nejmilejším květinám. A přestože takhle sladkou růžovou na oblečení moc nemusím na doplňcích mi nevadí. Mimoto podle mě k sobě tyhle dva kousky skvěle ladí. A hlavně působí děsně roztomile a žensky.



3 & 4, Dvě úplně stejné sukně, ale přesně takové bych nutně potřebovala. Jednoduché a dlouhé po kolena. Levandulová a Mint jsou barvy, do kterých jsem se zamilovala už loni na jaře a vydrželo mi to až do teď. Jsou to zkrátka barvy, které mi k jaru krásně sedí a hrozně se mi líbí.



5,  Lehké svetříky jsou něco bez čeho se zkrátka na jaře neobejdete. Tenhle je krásně jednoduchý a jak jinak než v barvě, která bude ladit s ostatními věcmi.

6, Květinové motivy k jaru patří. O tom žádná. Tenhle se mi líbí obzvlášť, protože má krásně teplé a hřejivé barvy a přitom působí jemně a jarně.



7 & 11, Už nějakou dobu toužím po krémových šatech s krajkou. Tyhle dvoje jsou přesně podle mých představ. Jedny jsou krajkové víc jedny méně, ale obojí jsou úchvatné. Čistě bílá mi přijde moc tvrdá, proto se mi tahle krémová barva zamlouvá mnohem víc. Přijde mi něžnější.



 


8,  Naprostá dokonalost. Kombinace všeho, co na jarním oblečení miluju. Mé oblíbené barvy, květinový vzor a střih, který mi sedne. Tyhle bych si přála obzvlášť.

9, Další nádherná jarní barva. Osobně bych řekla něco mezi lososovou a meruňkovou. Tak či tak jsou prostě nádherné.

10, Motýli patří k mým nejmilejším zvířatům. Kdykoliv s nimi něco vidím, tak mám nutkání si to pořídit. Bohužel se většinou módním řetězcům daří motýlí vzor naprosto zprasit. Tady se jim naopak povedl dokonale. Hlavně se mi líbí barvy, které použili.



 

 12, Stejně jako u sukní. Přesně takové bych potřebovala! A nejlíp ve všech barvách. Ten design je totiž děsně rozkošný!

13, Klasické krémové lodičky. Prý by takové měla vlastnit každá žena. Aspoň jeden pár. A protože zrovna tenhle typ není tak těžké sehnat ani v normálním obchodě s botami, pravděpodobně se po nějakých podívám.





 


14, Baleríny s jednorožcem!!!! S JEDNOROŽCEM! To snad víc rozebírat nemusím.

15, Děsně rozkošné šaty. Navíc s mašlí. Jednoduché, ale efektivní. Kromě toho něco s puntíky by měla mít každá správná pin-up slečna.





16, Poslední dobou jsem si vysoké podpatky strašně oblíbila. Přestože chození v nich není jen tak. Nemáte s nimi šanci doběhnout autobus. Taky kvůli nim nemůžu chodit tak rychle, jak jsem zvyklá, ale stejně mě baví. Tyhle jsou opravdu nádherné. Dokonce se zrovna tyhle dají koupit i na českém e-shopu. Takže silně uvažuji, že si je pořídím.

17, Nádherné vintage boty. Mají podpatek, na kterém se dá v pohodě chodit a přesto jsou rozkošné! Taky jedna z věcí, které nutně musím mít!


A to je z mé jarní inspirace všechno. Líbí se vám něco z vybraných věcí?


Žádné komentáře:

Okomentovat