neděle 15. března 2015

Lednovo-únorové úlovky

Zima už je v podstatě za námi a jaro už pomalu klepe na dveře. Minimálně tedy v Praze to tak vypadá. V tomhle článku se, ale vrátíme zpátky k lednu a únoru a ukážu vám, čím jsem si za ty poslední dva měsíce udělala radost. A protože toho je docela dost, tak začneme.

V lednu si výraznou roli stále ještě držela kosmetika. Největší nákup byly tři paletky očních stínů od Makeup Revolution. Iconic 3, Iconic Dreams a Mermaids vs. Unicorns. První dvě jsou v hodně nude odstínech. Hlavně jsem si je, ale pořizovala proto, že jsou inspirované Naked paletkami od Urban Decay. Chtěla jsem totiž zjistit jestli mi vůbec ty odstínu budou sedět a slušet mi a jestli je využiji než se rozhodnu investovat právě do Naked paletek. Výsledek je zatím takový, že Iconic 3 teď používám skoro denně.
Co se týče Mermaids vs. Unicorns, tak do té jsem se zamilovala na první pohled. Ta zelená strana má sice asi dva stíny docela podobné a na víčku trochu splývají, ale zbytek barev je naprosto božích! Nemůžu se dočkat až bude tepleji a pořídím si ten jednorožčí svetr z H&M, ke kterému podle mě půjdou nádherně.







Už jsem určitě psala, že co se týče laků tak jsem zkrátka marná. Takže za oba poslední měsíce jsem si pořídila dokonce devět laků na nehty.

 Ty první tři jsou v podstatě topcoaty s různými třpytkami. Všechny od Essence v odstínech 18 That´s my pop cake!, 21 Get the party started a 02 Circus confetti. Další je Catrice - Crushed crystals v odstínu 01 Royal REDding s pískovým efektem. Akorát se mi podařilo mu ukroutit víčko, ale zatím žije. Poslední z ledna je pečující lak od Flormal Active nail hardener pro zpevnění nehtů. Bohužel, ale musím říct, že nějaké super výsledky s ním nepozoruji. Takže asi zkusím nějaký jiný.

V únoru už jsem úplně propadla nude odstínům. Hlavně těm narůžovělým. Přitom jsem jako správný metalista růžovou vždycky nesnášela, ale posledních pár let už mi nevadí a teď se mi začala naopak hrozně líbit. Hlavně teda taková ta náznakově růžová. Žádná řvavá jako od Barbie. V obchodě jsem tedy ulovily tyhle čtyři. Z Catrice limitky Viennart odstín C02 Vienna Rose Woods. Z nové řady I love trends - The nudes od Essence hned dva odstíny 07 Hope for love a 06 Baby doll. Jako poseldní pak lak od Rimmel 60 seconds v odstínu 200 Princess pink.

Když už jsem se zmínila o nové nude řadě od Essence, tak musím říct, že se jim celkem povedla. Kromě laků jsem si tedy pořídila ještě dvě rtěnky. Jsou to odstíny 02 Porcelain Doll a 04 It´s nude time! Obě jsou docela světlé a v podstatě zmizíkovací. Ale stejně se mi hrozně líbí.





 Nutně jsem si taky musela pořídit novou řasenku. Ta stará už je totiž skoro vyschlá. Jsem člověk, který řasenkám moc neholduje a bohatě mi stačí vlastnit jednu. Tentokrát jsem sáhla po novince od Maybelline Lash Sensational. Má hezký obal. Zajímavý kartáček a hlavně mi dělá naprosto úžasné řasy. Jsem s ní hrozně spokojená. Jen jediná věc mi vadí. Že se na tom kartářku chytá strašně moc náplně. Člověk to pak musí otírat o okraje milion let jak blbec. Ale s tím mám problém u všech řasenek. Takže se to jako minus nepočítá.

                       

Poslední co se dá ještě řadit k dekorativní kosmetice jsou štětce. Šla jsem do sebe a pořídila si dva od Real techniques. Jeden na pudr a jeden na rozjasňovač. A musím říct, že jsou oba naprosto úžasné a dokonalé. Možná si časem pořídím víc druhů. Zatím si, ale vystačím s těmi obyčejnými, které mám. K těm "obyčejným" jsem taky v únoru přidala velký chlupatý štětec od Essence. Ne jen, že se mi hodí, ale ten krásný fialkový obal s květinami. To jsem prostě nemohla nechat být.



V lednu mi dal docela zabrat můj atopický ekzém. Přestože ho mám od malička pořád spolu vedeme nějaké bitvy a konec bojů je v nedohlednu. (Co přesně je atopický ekzém a proč se ho nedá jen tak lehce zbavit si můžete přečíst tady: https://www.pravdyoatopii.cz/clanok/27-atopicky-ekzem-co-by-ste-o-nem-meli-vedet-a-jak-ho-lecit.)
Tentokrát teda zase zaútočil v plné síle. Mazala jsem to vším možným a pořád nic nezabíralo. Hlavně na obličeji a rtech jsem se ho pořád ne a ne zbavit. Až jsem objevila u nás v lékárně tuhle super sadu od Biodermy. Obsahující krém na obličej, balzám na rty a krém na ruce. Krém na obličej a balzám jsou super. Oba už jsem spotřebovala a určitě si je pořídím znovu. Dělají totiž s mojí pletí zázraky. A ekzém mi po nich mizí jedna báseň. Mimoto u toho krému na obličej velice oceňuji, že mě ze začátku po nanesení nepálí. Balzám zase kromě skvělé služby taky nádherně voní.
S krémem na ruce už je to ale horší. Není úplně špatný, ale taky mi úplně nesedí. Takže ho můžu používat spíš jen na promazávání už zahojeného ekzému a ne na samotný ekzém. 

Od obličeje přejdeme k vlasům. Protože jsem si nedávno vlasy experimentálně barvila na tuhle nádheru:



Potřebovala jsem je něčím zase trochu ošetřit i něčím jiným než šamponem a maskou. Proto jsem si pořídila Express balzám od GlissKur Ultimate Repair a sérum od Elseve Total repair extreme na roztřepené konečky. Žádné mega super zázraky sice nepozoruji ani po měsíci používání, ale nemůžu říct, že by to mým vlasům úplně škodilo. Naopak se tváří celkem spokojeně, ale jak říkám žádný zázrak. Spíš takový standart. U vlasů ještě chvíli zůstanu. Pořídila jsem si totiž skvělou věc, kterou jsem sháněla už hrozně dlouho. Dřevěný hřeben! Asi si řeknete, že to není nic super, ale opak je pravdou. Jeho hlavní výhodou je to, že téměř neelektrizuje při česání vlasy. Taky mi přijde, že mi jich díky němu při česání méně vypadá nebo se potrhá. Jestli víte, co tím myslím. Navíc víte jak je těžké takový ideální dřevěný hřeben najít?



Tím končíme s veškerou zkrášlovací částí. Neb únoru převzalo hlavní vládu nad mými financemi něco úplně jiného. KNIHY! Jak nečekané. Celkem jsem si jich za leden a hlavně únor pořídila pro sebe 11! Trochu vám tedy jednotlivé tituly přiblížím.


Černobílý svět mě zaujal už ve své filmové podobě. Příběh je to skvělý a hrozně mě zajímala původní předloha. Navíc tahle paperbacková verze stála pár korun.





Naučte se kreslit kočky za 15 minut
Zvířata mi kreslit nejdou. Kočky obzvlášť, přestože tyhle tvorečky naprosto zbožňuji. Taky jsem začala mít pocit, že bych své kreslířské schopnosti zase měla posunout o něco dál. Tahle knížka je moc hezky napsaná a jsou tam docela zajímavé tipy a rady, jak pro začátečníky tak pro pokročilé.


Kreslení a malování
V této knize najdete na každé stránce jednu otázku na různá témata z oblasti kresby a malby. A na každou z nich adekvátní odpověď s různými radami, tipy a ukázkami. Navíc byla v akci taky za pár korun. A přestože to není nijak obsáhlá a podrobná kniha najde se tam pár dost přínosných rad a tipů.


Moučníky z hrníčku a Sladká kuchařka
Kromě kreslení jsem se vrhla i na pečení. Konečně jsem si pořídila vše potřebné na výrobu cupcakes. O nich je celá Sladká kuchařka, která je plná báječných receptů na výborné cupcakes. Už jsem dokonce dvoje zkoušela. A všem moc chutnaly. 

V Moučnících z hrníčku je zase hromada super receptů na rychlé dobroty, které upečete v hrnečku s pomocí mikrovlnné trouby. Což je skvělé pokud máte chuť na něco dobrého a nechce se vám dělat celý plech. V čemž vidím hlavní výhodu.







Poslední úlovky jsou z mého oblíbeného antikvariátu Aurora. Podařilo se mi tam narazit na příběh z Ever After High. Ano, vím, že už mi dávno není deset, ale když ono to je tak krásně pohádkové a rozkošné. A ty ilustrace jsou prostě dokonalé! Zamilovala jsem se do nich na první pohled.^^

Hlavní kořistí se ale stala série hned všech pěti dílů Nástrojů smrti. Ty jsem tam zkrátka nemohla nechat. Navíc byly za vážně výhodnou cenu. Takže jsem si je domů odnesla všechny. Už zbývá jen dokoupit nejnovější poslední šestý díl. 




A to už je konečně všechno. Co zajímavého jste si začátkem roku pořídili, vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat