sobota 28. března 2015

Malicherná přání

K napsání tohohle článku mě inspiroval jeden z posledních příspěvků od Lúmenn /Přečíst si ho můžete zde/.Ve zkratce v něm píše o tom, jak by byl svět krásný, kdyby některé otravné drobnosti neexistoval. A tak jsem si řekla, že si taky sepíšu takový seznam věcí, které by zase udělaly radost mě. Pokud by opravdu fungovaly, tak jak já chci. V podstatě to jsou často banální a malicherné věci, ale i na těch někdy záleží. A proto si myslím, že /nejen/ můj život by byl jednodušší kdyby...

...se mi neobtiskovala řasenka na víčka
...jsem si mohla v MHD vždycky sednout
...do mě lidi v MHD neustále nešťouchali a nelepili se na mě
...MHD neujíždělo člověku těsně před nosem
...vždycky v obchodě měli to co zrovna potřebuju za slušnou cenu
...nádobí samo uschlo během chvilky a nemuselo se utírat
...v obchodě s oblečením měli věci, co se mi líbí ve velikosti, která mi padne
...se tuky spalovaly 5x rychleji
...se sladkosti a slané ňamky neukládaly v těle
...mi nové boty hned padly a netlačily
...čerstvé kytky vydržely stejně krásné aspoň 3 týdny
...účes, který jsem viděla na internetu mi šel udělat bez problémů během 15 minut a vypadal stejně dokonale
...se mi nezamotávaly řetízky do sebe
...lak na nehtech zasychal během pár vteřin a už se nehnul a zůstal dokonalý celý týden
...se jídlo v lednici tak rychle nekazilo
...neexistovaly alergie a senné rýmy
...se na sebe lidi víc usmívali a byli milejší
...se nedopalky od cigaret rozpouštěly hned po dopadnutí na zem
...se neošoupávaly podpatky na botech
...jste mohli spát každý den 10 hodin a přes den stihli všechno, co potřebujete
...se dalo uklízet pomocí telekineze
...všechny značky kosmetiky měly makeup přesně ve vašem odstínu
...se nic netestovalo na zvířatech
...po celém dni chození a stání na nohách člověka nic nebolelo
...všechny běžné nemoci jako rýma, chřipka, nachlazení, atd. byly vyléčitelné během jednoho dne
...každý den po obědě byla povinná spací pauza pro všechny
...punčochy se nezadrhávaly o všechno možné a netrhaly se
...tužkám a pastelkám se nelámaly tuhy když spadnou na zem
...ženy měly dovoleno během svých dní být zahrabané v pelíšku a nevytáhnout paty z domu, nikdo by je nerušil a měly by stálý přísun všeho, co by právě potřebovaly

...a to je asi všechno. Věřím, že bych toho dokázala vymyslet ještě víc, ale to by bylo na dlouho. A komu by se to pak chtělo číst? Máte taky nějaká taková přání?

Žádné komentáře:

Okomentovat