sobota 24. října 2015

Podzimní procházka

Volných víkendů jsem si začala cenit až jako pracující člověk. Když jsem ještě chodila do školy taky jsem se na víkendy vždycky těšila, ale nijak extra jsem to neprožívala. Zatímco teď, když jednou měsíčně strávím jeden celý víkend v práci neskutečně si vážím každého volného dne. A opravdu mi je líto lidí, kteří musí pracovat o víkendech často. Obzvláště když je venku tak krásné podzimní počasí jako tomu bylo například dnes.

Stromy jsou krásně barevné, pomalu jim opadává listí, je příjemně chladno a přitom svítí sluníčko. Už jsem to říkala a říkám to znovu. Podzim zbožňuji. Je to nejlepší období v roce. Fakt nevím, co by se muselo stát, aby mi začalo vadit. 



Dokonce se mi v nedávné době podařilo vyjít si v klidu na procházku s foťákem. Už totiž vůbec nefotím tolik jako dřív. To abyste pochopili proč se o tom zmiňuji. Rozhodně nejsem nějaký super fotograf a v podstatě tu spoušť mačkám jak mě napadne, ale baví mě to a to se počítá.

Fotky z této konkrétní procházky zdobí tento článek. Taky jsem tehdy byla na lovu žaludů, z kterých jsem pak vyráběla věnec na dveře. Brzy ho však nahradí věnec vánoční, ale na to je ještě dost času.





Jinak se v poslední době nic zajímavého kolem neděje. Pomalu se mi blíží narozeniny, tak vymýšlím, co pěkného si k nim pořídím. Taky teď hodně čtu. Zrovna dočítám třetí díl Labyrintu a ráda bych pak natočila recenzi na celou tuhle knižní sérii.

Kromě recenzí mám naplánovanou hromadu tutoriálů. Právě dostříhávám ten úplně první, tak jsem zvědavá jaké bude mít ohlasy. Nakonec to nedopadlo tak hrozně, jak jsem se bála. Vzhledem k nedostačujícímu natáčecímu zázemí.



Nakonec vám tady dám nálož fotek. Možná vám budou připadat podobné, ale já jsem se zkrátka nemohla rozhodnou, která je nejkrásnější. Psí víno je totiž nádherně barevné a ty sluneční odlesky nad trávou mě naprosto fascinují a nemůžu se jich nabažit. Přijde mi to jako kouzlo. Především ta duhová věc, co se nachází hned na několika snímcích v různých místech a vypadá jako ryba. Osobně mám teorii, že je to víla. Víly totiž existují a opovažte se mi to vyvracet.















Žádné komentáře:

Okomentovat