čtvrtek 12. listopadu 2015

Bílý design

Všimli jste si někdy, že snad všechny úspěšnější a známější beauty, fashion, lifestyle, food a další blogerky mají bílou jako hlavní barvu designu svého blogu? A nejde jen o ty vyloženě "slavné". K tomuto zjištění jsem došla nedávno a to, když jsem si procházela nominované blogy na letošní Blogerku roku. Přísahám, že tak 90% holek, na které jsem klikla měly bílý design. Až mi to přišlo divné. A taky nudné. Zajímalo by mě, jestli to má nějakou souvislost právě s úspěšností blogu.
Já chápu, že jednoduchý bílý design je chytrá volba a hodně dělá i rozvržení stránek a styl písma. Avšak mám dojem, že takhle se člověku po čase a zpětně začnou všechny blogy slívat a když se pak snažíte třeba někoho dohledat, tak to jde podle vzhledu stránky dost těžko. Když ho mají všichni tak zatraceně podobný.
Bílá na pozadí je dobrá volba hlavně kvůli fotkám. Působí to pak možná o něco čistěji a "profesionálněji". Ale já bych se s touhle barvou na svých stránkách sžít nedokázala. Zkrátka to není můj styl. Nejblíž k bílé, co jsem s designem kdy byla, tak bylo v době, kdy byly všude sedmikrásky. Ale mnohem raději mám žluté a okrové odstíny jako doplňkové barvy k barvě hlavní. To můžete vlastně i vidět na současném designu.

Design stránek je jedna z nejdůležitějších věcí, která působí na čtenáře. A je fakt, že spousta lidí nedokáže barvy sladit, tak aby se to pak dalo číst. I já s tím měla ze začátku problém. Teď už to snad dokážu nějak vychytat.
Co myslíte? Máte raději jednoduchý minimalistický bílý design blogů nebo raději něco originálního a barevnějšího? A jak se vám vůbec líbí ten zdejší? Čte se vám z něj dobře? Jak na vás použité barvy působí?
Hrozně by mě vaše odpovědi a názory na tyhle otázky zajímaly. Tak pište do komentářů. Budu se těšit.

1 komentář:

  1. Já osobně jsem s designem tohoto blogu spokojená :) Ale minimalismus má také svoje kouzlo. Ono vždycky se dají najít TY správné, krásné designy, které budou bílé nebo okrové, a zapamatuji si je ... a potom je tu záplava těch průměrných až hrozný.
    Tvůj si pamatuji, i když podle mě nemáš nijak zvlášť úžasný design :) Takže se snad povedlo to, co jsi zamýšlela - zaujmout a pamatovat si díky designu :)

    OdpovědětVymazat