neděle 29. listopadu 2015

Pár stránek ze skicáku

Určitě jste si už mysleli, že jsem na kreslení po nepodařeném InkToberu zanevřela, ale tak to vůbec není. Ba naopak. Snažím se teď kreslit, co to jen jde. Navíc jsem zjistila, že ve skicáku mám ještě několik skic, které ještě nespatřily světlo světa. A jelikož nejsou až tak příšerné, tak jsem se rozhodla s vámi o ně podělit.



Začneme těmi staršími. Dvě rychlé sketche Elsy, když bylo Frozen snad ještě úplná novinka, což už je nějaký ten pátek. Mám dojem, že jsem ji tehdy dělala i podle nějakého obrázku, protože z hlavy jsem si ji prostě ještě nepamatovala.


U filmů ještě zůstaneme. Po zhlédnutí Strážců Galaxie jsem měla chuť na nějaký fanart. Nebula mi navíc byla jako postava hrozně sympatická, tak jsem se rozhodla pro ni.Zkoušela jsem i jak by vypadala, kdyby měla vlasy. V podstatě, jak bych vypadala já s jejím vzhledem. Možná bych na to časem mohla udělat i nějaký ten makeup tutoriál. Mohlo by to být celkem zajímavé. Co myslíte?


Nějaké naprosto náhodné sketche. Většinou dělané při sledování nějakých klipů nebo videí na YouTube.


Tohle měl být Lestat. Nebo Luise? Zkrátka něco, co vzniklo při sledování Interview s upírem. 


Této PinUp slečně bych ráda vymyslela nějaké jméno a udělala z ní charakter, který bych mohla kreslit častěji. Nenapadá vás nějaké příhodné?


Dostáváme se k novým přírůstkům. Můžete si všimnout, že ty mají mnohem čistější linku. Zhruba před měsícem či dvěma mě zase ohromně chytlo všechno keltské a pohanské. Takže jsem začala kreslit různé kněžky a šamanky a tomu podobné. Tohle je první z nich.


Další je více stylizovaná jako bojovnice. Na tu bych taky ráda udělala makeup tutoriál. 


Tato Měsíční kněžka je moje asi nejmilejší. Taky bych jí ráda vymyslela nějaké jméno, vymyslela příběh a kreslila jí více. Navíc jsem na sketch s měsícem vyloženě hrdá. Má krásnou čistou linku a dokonce se mi povedly i ruce. Teda aspoň si to myslím.


Protože jsem si řekla, že jsem teď na tom s kreslením zase o něco líp, tak jsem se rozhodla začít překreslovat do nové podoby staré charaktery. Jako je tady Jackie. Jak vypadal původní obrázek můžete vidět zde. Nějaké zlepšení tam je, že? 


Posledním a nejčerstvější obrázkem v mém skicáku je taktéž nově překreslená postava. Tentokrát Sineán. Původní obrázek zde. Snažila jsem se ji udělat, co nejvíc realisticky. Akorát mi jako vždy ujely oči. Jsou hrozně velké, ale já si zkrátka nemůžu pomoct a prostě je tak kreslím. Navíc už jsem byla líná je celé gumovat a kreslit znovu, protože jsem si to uvědomila pozdě. Sineán každopádně určitě budete vídat častěji a ve zjednodušenější podobě. Patří totiž k mým nejmilejším charakterům, protože je to víla.

To je pro tentokrát vše. Doufám, že jste se nezděsili kvality obrázků, ale bohužel nedisponuji momentálně skenerem, takže jsem vše musela fotit pomocí foťáku. Který obrázek se vám líbí nejvíc? Chtěli by jste některý vidět kompletně hotový i v barvě?



3 komentáře:

  1. Wow! Kreslis vážně nádherně !!! Smekám!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Júúú Ely zase kreslí! Len tak ďalej! ♥
    (A z Inktobru si nič nerob, ja som tiež skončila kdesi v polke ;) )

    OdpovědětVymazat