čtvrtek 10. prosince 2015

Protivní lidi

Předpokládala jsem, že prosinec nebude žádný med. Ono totiž když pracujete někde, kde se prodávají věcí, tak je to v tenhle krásný adventní čas na palici. 95% svého času teď trávím buď v práci nebo spánkem. A stejně jsem furt unavená. Zbylých 5% mám na všechno ostatní. Takže totálně nic nestíhám. Už se těším, až budou svátky. Mám celé 4 dny volna pak 2 dny práce a zase 4 dny volna. Nemůžu se dočkat. Možná se konečně trochu vyspím a k něčemu užitečnému se i dostanu. Třeba k psaní smysluplných článků nebo točení videí. Nebo ke čtení. Ano, jsem tak utahaná, že nemám ani sílu si číst. A to už je co říct.
Nejhorší ze všeho, jsou ale všichni ti cizí lidi kolem. Nejen, že do mě věčně někdo šťouchá v MHD, ale i na ulici je pomalu těžko se jim vyhnout. Kromě toho začínají být lidi děsně nepříjemní a protivní a otravní. Vymýšlí si kraviny, mají blbé dotazy a vůbec mě vytáčí. Dokonce z toho všeho začínám mít chvílemi tik v oku. Já totiž abych pravdu řekla, tak obecně lidi moc nemusím. Jsem v zásadě hrozně asociální a samotářský člověk. Velké davy lidí mě deptají a ve větší společnosti se necítím ve své kůži. Takže si asi dokážete představit, jak moc mimo svou komfortní zónu teď každý den jsem když za ten jediný den musím komunikovat s více jak stovkou lidí. Kolikrát je to jen pár vět. Jenže když těch pár vět omíláte pořád dokola, tak vám z toho taky začne pěkně hrabat. Ještě, že Vánoce jsou jen jednou do roka. To nákupní šílenství je totiž neskutečné. 

Jak si užíváte adventní čas vy? A máte u vás sníh? Tady v Praze jsem neviděla ještě ani vločku. 

Žádné komentáře:

Okomentovat