pondělí 4. ledna 2016

Filmy za rok 2015

Posledně jsme měli článek o knihách. Tentokrát to bude to stejné v bledě modrém o filmech. Miluji filmy a vše kolem nich a hrozně mě baví na ně koukat. To už ale určitě víte. Nejraději je sleduji v kině. Kam díky tomu, že píšu recenze chodím docela často. Za rok 2015 jsem byla v kině celkem na 17 filmech.
Byly to tyto:

+ Nezlomný
+ EXODUS: Bohové a Králové
+ E.A.Poe: Podivný experiment
+ Mortdecai: Grandiózní případ
+ Čarovný les
+ Popelka
+ Rezistence
+ S láskou Rosie
+ Ladíme 2
+ Avengers: Age of Ultron
+ Papírová města
+ Dítě číslo 44
+ Mimoni
+ Jurský svět
+ Labyrint: Zkoušky ohněm
+ Hunger Games: Síla vzdoru 2. část
+ Star Wars VII: Síla se probouzí

Pokud to srovnáte s článkem o filmech, na které jsem se v roce 2015 chystala zjistíte, že se mi většina podařila splnit. Článek tady.
Mezi tři nejlepší filmy se pak zařadily tyto:

1, Popelka
Naprosto úchvatný film. Hned se zařadil mezi mé nejoblíbenější. Mohla bych se na něj dívat pořád. Dokonalá disneyovská pohádka. A ty kostýmy. *inlove*


2, Hunger Games: Síla vzdoru 2.část
Na tenhle jsem se obzvlášť těšila.Jsem zarytý fanoušek celé série. Nedám na ni dopustit a poslední film byl pro mě zkrátka perfektní.


3, Star Wars VII: Síla se probouzí
Až do teď mě celý Star Wars svět nechával naprosto chladnou. Na film jsem šla spíš ze zvědavosti, než že bych byla fanda. Ale po shlédnutí se vše změnilo. Kylo Ren je totiž boží a už se nemůžu dočkat, jak to s ním bude dál.*totallyinlove*


Nejhorší film určit nedokážu. Z těch, co jsem viděla v kině nemůžu říct, že by byl nějaký vyloženě hrozný nebo mě nudil. Zkrátka žádná velká tragédie.
Jinak podtržené filmy jsou ty, ke kterým jsem psala recenze. Ty můžete zhlédnout na YouTube kanálu Filmových Novinek. Odkaz zde. Vřele doporučuji sledovat je celý rok, pokud máte rádi filmy tak jako já.

Na čem jste byli v loňském roce vy? Který film byl pro vás ten nejlepší?


Žádné komentáře:

Okomentovat