pátek 1. ledna 2016

Novoroční plánování

Začátek nového roku s sebou nese mnohá očekávání. Každý z nás třeba i jen ve skrytu duše doufá, že nový rok bude lepší a jiný než ten předchozí. Kdyby totiž všechno bylo stejné byla by to nuda, nemyslíte?
Proto si mnoho lidí plní radostného očekávání a odhodlání dávají do nového roku nejrůznější předsevzetí. Najde se sice i spoustu skeptiků, kteří tvrdí, že to nemá smysl, a že po pár dnech s tím seknete, ale tím se teď nebudu zabývat. Nikdy nemůžete vědět, jestli třeba letos se to konečně nezlomí a vy svých cílů opravdu dosáhnete. Přesně proto si dávám nová předsevzetí každý rok. Jsem totiž osoba s chorobnou touhou po organizaci, plánování času a navíc mě hrozně baví psát si nejrůznější seznamy. Takže kromě novoročních předsevzetí si dávám i roční cíle od narozenin do narozenin. To, abych toho náhodou neměla málo. Podle toho pak taky vypadá to plnění.
Mimoto mě taky baví číst si své touhy a přání zpětně. To si pak mnohem víc uvědomíte, jak moc jste se změnili, i když si připadáte pořád stejní. Některé cíle vám najednou přijdou strašně hloupé a zbytečné. Případně jako já můžete zjistit, že jste některé v průběhu let ztratili aniž by jste věděli, jak nebo proč. Přitom jich chcete dosáhnout pořád.
Letos jsem se rozhodla se s vámi o některé své cíle podělit. Budete, tak moct v průběhu roku vidět, jak moc se mi je daří či nedaří plnit. Takže pojďme na to.

Kreslení a Animace:
- kreslit víc architektury
- kreslit víc krajinek
- kreslit víc zvířat
- kreslit obrázky s pozadím
- kreslit každý den min. 20 minut
- zaplatit si kurz figurální kresby
- vyzkoušet nové techniky
- najít vlastní styl
- udělat animaci s medúzami
- udělat animaci s mořskou pannou
- udělat krátkou animovanou sketch na 30 s
- naučit se pořádně animovat chůzi
- pořídit si Animator´s Survival Kit
- pořídit si víc Promarkers fixů
- pokreslit aspoň tři celé skicáky

YT a Blog:
- dosáhnout 5000 odběratelů na YT
- překročit návštěvnost blogu 10 000
- získat 100 sledování na FB stránce
- natočit krátký film s příběhem
- přidávat na YT min. 1 video týdně
- vydávat nové články na blog 2-3 krát do týdne
- natočit video s nějakým jiným YouTuberem
- přispívat pravidelně na DeviantArt

Knihy a Filmy:
- přečíst všechny knihy v knihovničce
- přečíst 40 knih
- přečíst aspoň 3 knihy v Angličtině
- zrecenzovat alespoň 10 knih
- zrecenzovat alespoň 10 filmů
- vidět v kině 20 filmů
- zvýšit počet zhodnocených filmů na CSFD na 1500
- koupit alespoň 5 knih z Wishlistu

Ostatní:
- vyzkoušet program Whole30
- chodit alespoň 2 krát týdně běhat
- líčit se každý pracovní den
- vyzkoušet nějaký pletený účes aspoň 3 krát do týdne
- podívat se na Neuschweinstein
- víc třídit
- každý víkend chodit na procházky
- víc fotit
- jet k moři
- zbavit se úplně ekzému
- nechat si udělat tetování
- víc se vídat s kamarádkami
- zajít na představení do Národního divadla
- zlepšit Angličtinu
- znovu se domluvit Německy
- naučit se dorozumět Norsky

Spoustu mě toho určitě ještě napadne v průběhu roku. A aby jste viděli, že předsevzetí se dají plnit. Tak tady máte ještě seznam těch úspěšně splněných za minulý rok.

Co se povedlo v roce 2015
- Úspěšně jsem dokončila VŠ a získala titul BcA.
- Nezbláznila jsem se z dělání bakalářky.
- Začala jsem zase psát na blog a točit videa na YT.
- Získala jsem vlastní stativ a světlo na natáčení.
- Zbavila jsem se ekzému na zápěstí.
- Upekla jsem svoje první cupcakes.
- Pořád mám dobrou práci.
- Potkala jsem spoustu nových a úžasných lidí.
- Vyzkoušela jsem fialovou a růžovou barvu na vlasy a ombre.
- Zhodnotila jsem na CSFD 58 nových filmů.
- V kině jsem viděla 17 filmů. /Bude samostatný článek./
- Napsala jsem recenze na 12 filmů.
- Napsala jsem recenze na 4 knihy.
- Přečetla jsem 28 knih.
- Koupila jsem 23 knih.
- Vyzkoušela jsem Život bez pšenice.
- Zhubla jsem 4 kila.
- Pořídila si kosmetiku od Urban Decay.
- Začala jsem fušovat do SFX Makeupu.
- Začala jsem zase kreslit.
- Pořídila jsem si profesionální fixy.
- Pořídila jsem si 72 odstínů pastelek.
- Začala jsem se zase učit Norštinu.

Není toho málo, co myslíte?
Co se povedlo v loňském roce vám? A máte nějaká předsevzetí pro tento rok? Jak se k nim vůbec stavíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat