středa 6. dubna 2016

Hektický březen

Ani jsem se nestihla rozkoukat a najednou je celý březen v tahu. Dělo se toho tolik, že ještě teď nevím, kde mi hlava stojí. Hodně se toho dělo v práci. Taky jsme byli asi na týden o velikonočních svátcích za mojí rodinou. Podařilo se mi jít jednou běhat a docela dost jsem toho nakreslila. Určitě zase bude článek ze skicáku. Ale pokud by se vám nechtělo čekat, tak teď docela často přidávám fotky z kreslení na svůj Instagram. Odkaz zde.
K mému vlastnímu překvapení se mi i hezky daří škrtat věci z jarního wishlistu. Z toho mám fakt radost.
Mimoto jste si určitě všimli, že venku už je konečně krásně. Moc jsem se už na teplo a vonící stromy těšila. Nejraději bych teď byla pořád někde v přírodě, ale práce nepočká.
Doufám, že duben nebude tak šílený a dostanu se i k nějakému tomu psaní tady na blog. Vážně mě pak mrzí, když je to tady zamrzlé. Hlavně když mám v záloze spoustu článků. Jen je napsat.



Žádné komentáře:

Okomentovat