+ Joy
+ Deadpool
+ Brooklyn
+ Zootropolis
+ Carol
+ Orel Eddie
+ Alenka v říši divů: Za zrcadlem
+ Kung Fu Panda 3
+ Warcraft: První střet
+ Hledá se Dory
+ Než jsem Tě poznala
+ Sebevražedný oddíl
+ Buchty a klobásy
+ Tajný život mazlíčků
+ Fantastická zvířata a kde je najít
+ Odvážná Vaiana
Mezi nejlepší tři filmy se pak zařadily tyto:
1. Fantastická zvířata a kde je najít
Pro mě druhý nejočekávanější film roku, který nezklamal. Jsem z něj nadšená. Miluju ho a nemůžu se dočkat dalších.
2. Warcraft: První střet
Film, na který jsem se neskutečně těšila a snila o něm už od svých 12 let, kdy jsem poprvé začala hrát Warcraft. Naprostá srdcovka. A to, že tam hraje Travis Fimmel je třešnička na dortu. Pro mě dokonalost. Srdcovka a chci další.
3. Než jsem Tě poznala
Film i kniha patří mezi překvapení roku. Už od prvních trailerů jsem věděla, že se mi bude líbit. A zařadil se mezi mé TOP romantické filmy vůbec. Louisa Clarková je zkrátka moje krevní skupina a příběh je plný vtipu a humoru. I přesto, že končí tak srdceryvně.
Tentokrát se dokonce i v kinech našel film, který mi naprosto nesedl a do dnes lituji, že jsem na něm byla. A opravdu doufám, že zapomenu, že jsem to kdy viděla. Řeč je jak možná někteří z vás tuší o animáku pro dospělé s podivným českým názvem Buchty a klobásy. Do teď z něj mám trauma. Takže asi tak.
Žádné komentáře:
Okomentovat