sobota 7. ledna 2017

Filmy za rok 2016

S chozením do kina to za rok 2016 bylo taky dost bídné. Podobně jako s knihami. Byla jsem celkem na 16 filmech. Je to sice jen o jeden méně než předchozí rok, ale mohlo to být lepší. Těch s recenzí, jak můžete vidět podle podtržení, bylo jen 8. Recenze můžete jako vždy vidět na YouTube kanálu Filmových NovinekTady.

+ Joy
+ Deadpool
+ Brooklyn
+ Zootropolis
+ Carol
+ Orel Eddie
+ Alenka v říši divů: Za zrcadlem
+ Kung Fu Panda 3
+ Warcraft: První střet
+ Hledá se Dory
+ Než jsem Tě poznala
+ Sebevražedný oddíl
+ Buchty a klobásy
+ Tajný život mazlíčků
+ Fantastická zvířata a kde je najít
+ Odvážná Vaiana

Mezi nejlepší tři filmy se pak zařadily tyto:

1. Fantastická zvířata a kde je najít
Pro mě druhý nejočekávanější film roku, který nezklamal. Jsem z něj nadšená. Miluju ho a nemůžu se dočkat dalších.

2. Warcraft: První střet
Film, na který jsem se neskutečně těšila a snila o něm už od svých 12 let, kdy jsem poprvé začala hrát Warcraft. Naprostá srdcovka. A to, že tam hraje Travis Fimmel je třešnička na dortu. Pro mě dokonalost. Srdcovka a chci další.

3. Než jsem Tě poznala
Film i kniha patří mezi překvapení roku. Už od prvních trailerů jsem věděla, že se mi bude líbit. A zařadil se mezi mé TOP romantické filmy vůbec. Louisa Clarková je zkrátka moje krevní skupina a příběh je plný vtipu a humoru. I přesto, že končí tak srdceryvně.


Tentokrát se dokonce i v kinech našel film, který mi naprosto nesedl a do dnes lituji, že jsem na něm byla. A opravdu doufám, že zapomenu, že jsem to kdy viděla. Řeč je jak možná někteří z vás tuší o animáku pro dospělé s podivným českým názvem Buchty a klobásy. Do teď z něj mám trauma. Takže asi tak.

Viděli jste za loňský rok nějaký zajímavý film, který jsem nezmínila? A která z novinek vás nejvíc nadchla nebo naopak zklamala? Dejte mi vědět do komentářů!

Žádné komentáře:

Okomentovat